නිර්මාණ සඟරාව
නිර්මාණ සඟරාව
ගෙස්ට්හවුස් ගෘහ නිර්මාණ සැලසුම්

Barn by a River

ගෙස්ට්හවුස් ගෘහ නිර්මාණ සැලසුම් “ගඟෙන් අාර් ඒන්” ව්‍යාපෘතිය පාරිසරික මැදිහත්වීම මත පදනම්ව ජනාවාස අවකාශය නිර්මාණය කිරීමේ අභියෝගයට මුහුණ දෙන අතර ගෘහ නිර්මාණ ශිල්පය සහ භූ දර්ශනයේ අන්තර් අන්තරාකරණ ගැටලුවට නිශ්චිත දේශීය විසඳුමක් යෝජනා කරයි. නිවසේ සාම්ප්‍රදායික පුරාවෘත්තය එහි ස්වරූපවල සශ්‍රීකත්වයට ගෙන එනු ලැබේ. මිනිසා විසින් සාදන ලද භූ දර්ශනයේ තණකොළ හා පඳුරු වල වහලයේ කිහිරි මිට සහ හරිත ස්කිස්ට් බිත්ති සඟවා ඇත. වීදුරු බිත්තියට පිටුපසින් පාෂාණ ගංගාව දර්ශනය වේ.

සුවඳ විලවුන් සුපිරි වෙළඳසැල

Sense of Forest

සුවඳ විලවුන් සුපිරි වෙළඳසැල පාරභාසක ශීත වනාන්තරයක ප්‍රතිරූපය මෙම ව්‍යාපෘතියේ ආභාසය ලැබීය. ස්වාභාවික දැව හා ග්‍රැනයිට් වල වයනයෙහි බහුලත්වය නරඹන්නා සොබාදහමේ සං of ා වල ප්ලාස්ටික් හා දෘශ්‍ය හැඟීම් ගලා යයි. කාර්මික වර්ගයේ උපකරණ රතු සහ කොළ ඔක්සිකරණය කළ තඹ වල වර්ණයෙන් මෘදු කර ඇත. මෙම ගබඩාව දිනකට පුද්ගලයින් 2000 කට වැඩි පිරිසකගේ ආකර්ශනීය හා සන්නිවේදන ස්ථානයකි.

සුවඳ විලවුන් ගබඩාව

Nostalgia

සුවඳ විලවුන් ගබඩාව 1960-1970 ගණන්වල කාර්මික භූ දර්ශන මෙම ව්‍යාපෘතියට අනුබල දුන්නේය. උණුසුම්-රෝල් කරන ලද වානේ වලින් සාදන ලද ලෝහ ව්‍යුහයන් මනෝරාජික විරෝධී යථාර්ථවාදී ශබ්දයක් නිර්මාණය කරයි. පරණ වැටවල් වල මලකඩ සහිත පැතිකඩක් පූර්ණ අදහස් ප්‍රකාශ කිරීමේ වාතාවරණයක් නිර්මාණය කරයි. විවෘත තාක්‍ෂණික සන්නිවේදනයන්, කඩතොළු සහිත ප්ලාස්ටර් සහ ග්‍රැනයිට් කවුන්ටර හැට ගණන්වල අභ්‍යන්තර කාර්මික චික් එකට එකතු වේ.

ගෙස්ට්හවුස් අභ්‍යන්තර නිර්මාණය

Barn by a River

ගෙස්ට්හවුස් අභ්‍යන්තර නිර්මාණය “ගඟෙන් අාර් ඒන්” ව්‍යාපෘතිය පාරිසරික මැදිහත්වීම මත පදනම්ව ජනාවාස අවකාශය නිර්මාණය කිරීමේ අභියෝගයට මුහුණ දෙන අතර ගෘහ නිර්මාණ ශිල්පය සහ භූ දර්ශනයේ අන්තර් අන්තරාකරණ ගැටලුවට නිශ්චිත දේශීය විසඳුමක් යෝජනා කරයි. නිවසේ සාම්ප්‍රදායික පුරාවෘත්තය එහි ස්වරූපවල සශ්‍රීකත්වයට ගෙන එනු ලැබේ. මිනිසා විසින් සාදන ලද භූ දර්ශනයේ තණකොළ හා පඳුරු වල වහලයේ කිහිරි මිට සහ හරිත ස්කිස්ට් බිත්ති සඟවා ඇත. වීදුරු බිත්තියට පිටුපසින් පාෂාණ ගංගාව දර්ශනය වේ.

ආලෝකකරණය

Thorn

ආලෝකකරණය අහම්බෙන් ඒවායේ ව්‍යුහයට හා ප්‍රකාශනයට බාධා නොකර සොබාදහමේ කාබනික ආකෘතීන් වර්ධනය කිරීමට හා වෙනස් කිරීමට හැකි බවත්, ස්වාභාවික ස්වරූපයන් කෙරෙහි මිනිසාට සහජයෙන්ම ඇල්මක් ඇති බවත් විශ්වාස කළ යෙල්මාස් ඩෝගන්, කටු නිර්මාණය කිරීමේදී තමාට අවශ්‍ය වන්නේ ආකෘතීන් සමඟ වර්ධනය පිළිබිඹු කිරීමට බවයි. ආලෝකකරණයේ කිසිදු මානයකින් තොරව සොබාදහම අනුකරණය කරන්න. කටු, ස්වාභාවික කටු ශාඛාවක් සඳහා ආශ්වාදයක් ලබා දෙන මූලාශ්‍රයකි; අහඹු ව්‍යුහයක් තුළ වර්ධනය වන අතර ස්වාභාවික ස්වරූපයක් ගනී, විවිධ අවශ්‍යතා සපුරාලන අතර හොඳ ආලෝකකරණ සැලසුමක් ලෙස ප්‍රමාණයේ සීමාවක් නොමැත.

යාච් Prayer ා ශාලාව

Water Mosque

යාච් Prayer ා ශාලාව වෙබ් අඩවියේ සංවේදී ක්‍රියාවට නැංවීමත් සමඟ, ගොඩනැගිල්ල අසීමිත ලෙස පුළුල් වන යාච් yer ා ශාලාවක් ලෙස ඔසවා තබන ලද වේදිකාවක් හරහා මුහුදේ අඛණ්ඩ පැවැත්මක් බවට පත්වේ. පල්ලිය අවට පරිසරයට සම්බන්ධ කිරීමේ උත්සාහයක් ලෙස තරල සංයුතිය මුහුදේ චලනය ගැන සඳහන් කරයි. මෙම ගොඩනැගිල්ල එහි ක්‍රියාකාරිත්වයේ ස්වභාවය පිළිබිඹු කරන අතර මැද පෙරදිග ගෘහ නිර්මාණ ශිල්පයේ දර්ශනය සමකාලීනව භෞතිකව විදහා දක්වයි. එහි ප්‍රති ing ලයක් ලෙස බාහිර පෙනුම අහසෙහි සුවිශේෂී එකතු කිරීමක් මෙන්ම නවීන මෝස්තර භාෂාවක අවබෝධ කරගත් යතුරු ලියනය නැවත සොයා ගැනීමක් ද නිර්මාණය කරයි.