නිර්මාණ සඟරාව
නිර්මාණ සඟරාව
චීන අවන්හල

Pekin Kaku

චීන අවන්හල පෙකින්-කකු අවන්හල නව අලුත්වැඩියාව මගින් බීජිං විලාසිතාවේ අවන්හලක් විය හැකි දේ පිළිබඳ ශෛලීය අර්ථකථනයක් ලබා දෙන අතර සාම්ප්‍රදායික බහුල ලෙස විසිතුරු මෝස්තරය වඩාත් සරල ගෘහ නිර්මාණ ශිල්පයට පක්ෂව ප්‍රතික්ෂේප කරයි. සිවිලිමෙහි රතු-අරෝරා මීටර් 80 ක් දිග තිර රෙදි භාවිතා කර නිර්මාණය කර ඇති අතර බිත්ති සාම්ප්‍රදායික අඳුරු ෂැංහයි ගඩොල් වලින් සලකනු ලැබේ. ටෙරකොටා රණශූරයන්, රතු හාවා සහ චීන පිඟන් මැටි ඇතුළු සහස්‍ර චීන උරුමයෙන් සංස්කෘතික අංග අවම ප්‍රදර්ශනයක් මගින් උද්දීපනය කරන ලද්දේ අලංකාර අංගවලට වඩා වෙනස් ප්‍රවේශයක් සපයයි.

ජපන් අවන්හල

Moritomi

ජපන් අවන්හල ලෝක උරුමය වන හිමේජි කාසල් අසල ජපන් ආහාර පිසින මොරිටෝමි නම් අවන්හල නැවත ස්ථානගත කිරීම ද්‍රව්‍යමයභාවය, හැඩය සහ සාම්ප්‍රදායික ගෘහ නිර්මාණ අර්ථ නිරූපණය අතර සම්බන්ධතා ගවේෂණය කරයි. නව අවකාශය රළු හා ඔප දැමූ ගල්, කළු ඔක්සයිඩ් ආලේපිත වානේ සහ ටාටාමි පැදුරු ඇතුළු විවිධ ද්‍රව්‍ය වලින් කාසල් ගල් බලකොටුව රටාව ප්‍රතිනිෂ්පාදනය කිරීමට උත්සාහ කරයි. කුඩා දුම්මල ආලේපිත බොරළු වලින් සාදන ලද තට්ටුවක් කාසල් දිය අගල නියෝජනය කරයි. සුදු සහ කළු යන වර්ණ දෙකක් පිටතින් ජලය මෙන් ගලා බසින අතර ලී දැලි වලින් සරසා ඇති පිවිසුම් දොරටුව හරහා පිළිගැනීමේ ශාලාවට පැමිණේ.

පොදු මූර්ති

Bubble Forest

පොදු මූර්ති බබල් වනාන්තරය යනු අම්ල ප්‍රතිරෝධී මල නොබැඳෙන වානේ වලින් සාදන ලද පොදු මූර්තියකි. එය වැඩසටහන්ගත කළ හැකි RGB LED ලාම්පු වලින් ආලෝකමත් වන අතර මූර්ති හිරු බැස යන විට දර්ශනීය රූපකයකට භාජනය වේ. ශාක වලට ඔක්සිජන් නිපදවීමේ හැකියාව පිළිබිඹු කිරීමක් ලෙස එය නිර්මාණය කරන ලදී. මාතෘකාව වනාන්තරය තනි වායු බුබුලක් නියෝජනය කරන ගෝලාකාර ඉදිකිරීම් ස්වරූපයෙන් ඔටුනු වලින් අවසන් වන වානේ කඳන් / ටන්ක 18 කින් සමන්විත වේ. බබල් වනාන්තරය යනු භූමිෂ් flo ශාක මෙන්ම විල්, මුහුද සහ සාගර පතුලේ සිට දන්නා ශාකයකි

පවුලේ පදිංචිය

Sleeve House

පවුලේ පදිංචිය මෙම සැබවින්ම අද්විතීය නිවස සැලසුම් කර ඇත්තේ ප්‍රකට ගෘහ නිර්මාණ ශිල්පියෙකු හා විශාරදයෙකු වන ඇඩම් ඩයීම් විසිනි. මෑතකදී ඇමරිකානු ගෘහ නිර්මාණ ශිල්පීන්ගේ එක්සත් ජනපද ගොඩනැඟිලි තරඟයේ දෙවන ස්ථානය දිනා ගත්තේය. 3-බීආර් / 2.5-නාන තටාකය විවෘත, පෙරළෙන තණබිම්වල, පෞද්ගලිකත්වය මෙන්ම නාට්‍යමය නිම්නය සහ කඳුකර දර්ශන සහිත ස්ථානයක පිහිටා ඇත. එය ප්‍රායෝගික වන තරමටම ව්‍යාකූල වන අතර, ව්‍යුහය රූපසටහන් ලෙස සංකේතවත් කර ඇත්තේ අත් හා සමාන වෙළුම් දෙකක් ලෙස ය. තිරසාර ලෙස සපයා ඇති දැවමය මුහුණත මඟින් නිවස රළු, වායුගෝලීය වයනයකින් යුක්ත වන අතර හඩ්සන් නිම්නයේ පැරණි අාර් ඒන් පිළිබඳ සමකාලීන නැවත අර්ථකථනයක් ලබා දේ.

තිරසාර සූට්කේස්

Rhita

තිරසාර සූට්කේස් තිරසාර හේතුව සඳහා නිර්මාණය කර ඇති එකලස් කිරීම සහ විසුරුවා හැරීම. නවෝත්පාදක උකුල් ව්‍යුහ පද්ධතියක් නිර්මාණය කර ඇති අතර, කොටස් වලින් සියයට 70 ක් අඩු කරන ලදී, සවි කිරීම සඳහා මැලියම් හෝ රිවට් එකක් නොතිබුණි, අභ්‍යන්තර රේඛාව මැහුම් නොකිරීම, අලුත්වැඩියා කිරීම පහසු කරවන අතර භාණ්ඩ ප්‍රවාහනයේ සියයට 33 කින් අඩු කිරීම, අවසානයේදී සූට්කේස් එක දිගු කිරීම ජීවන චක්රය. සියළුම කොටස් තනි තනිව මිලදී ගත හැකිය, තමන්ගේම සූට්කේස් රිසිකරණය කිරීම හෝ කොටස් ප්‍රතිස්ථාපනය කිරීම, අවශ්‍ය අලුත්වැඩියා මධ්‍යස්ථානයට නැවත පැමිණීමේ සූට්කේස් අවශ්‍ය නොවේ, කාලය ඉතිරි කර ගැනීම සහ නැව්ගත කරන කාබන් අඩිපාර අඩු කිරීම.

එළිමහන් ලෝහ පුටුව

Tomeo

එළිමහන් ලෝහ පුටුව 60 දශකය තුළ, දුරදක්නා නිර්මාණකරුවන් විසින් පළමු ප්ලාස්ටික් ගෘහ භාණ්ඩ සංවර්ධනය කරන ලදී. නිර්මාණකරුවන්ගේ කුසලතාව හා ද්‍රව්‍යයේ බහුකාර්යතාව සමඟ එහි අත්‍යවශ්‍යතාවයට හේතු විය. නිර්මාණකරුවන් සහ පාරිභෝගිකයින් දෙදෙනාම එයට ඇබ්බැහි විය. අද අපි දන්නවා එහි පාරිසරික අනතුරු. තවමත්, අවන්හල් ටෙරස් ප්ලාස්ටික් පුටු වලින් පිරී තිබේ. මෙයට හේතුව වෙළඳපල සුළු විකල්පයක් ඉදිරිපත් කිරීමයි. 19 වන ශතවර්ෂයේ අග භාගයේ සිට නිර්මාණ ලෝකය නැවත ප්‍රකාශයට පත් කරන වානේ ගෘහ භාණ්ඩ නිෂ්පාදකයින්ගෙන් නිර්මාණ ලෝකය ඉතා කලාතුරකින් පවතී… මෙන්න ටොමියෝගේ උපත: නවීන, සැහැල්ලු හා සිරස් වානේ පුටුවක්.