ආයතනික අනන්යතාවය Negative ණ අවකාශය භාවිතා කරනුයේ එය නරඹන්නන් කුතුහලයට පත් කරන නිසාත්, එම ආහා මොහොත අත්විඳින විටත්, ඔවුන් ක්ෂණිකව එයට කැමති වන අතර එය කටපාඩම් කර ගනී. ලාංඡන සලකුණෙහි J, M, කැමරාව සහ ත්රිකෝණය යන මුලකුරු the ණ අවකාශයේ අන්තර්ගත වේ. ජේ මර්ෆි බොහෝ විට ළමයින් ඡායාරූප ගත කරන බැවින්, විශාල පඩිපෙළ, නමින් සාදන ලද සහ පහත් කැමරාවක් මඟින් ළමයින් සාදරයෙන් පිළිගනී. ආයතනික අනන්යතා සැලසුම හරහා ලාංඡනයෙන් ලැබෙන space ණ අවකාශය පිළිබඳ අදහස තවදුරටත් වර්ධනය වේ. එය සෑම අයිතමයක් සඳහාම නව මානයක් එක් කරන අතර පොදු ස්ථානය පිළිබඳ අසාමාන්ය දර්ශනයක් යන සටන් පා gan ය සැබෑවක් බවට පත් කරයි.