නිර්මාණ සඟරාව
නිර්මාණ සඟරාව
පොදු චතුරශ්‍රය

Brieven Piazza

පොදු චතුරශ්‍රය Design තිහාසික චතුරස්රයේ කුෆික් අක්ෂර මාලාවේ දැක්වෙන චරිතය සහ අව්‍යාජභාවය පිළිබඳ ස්පර්ශයක් සහිත මොන්ඩ්රියන් වියුක්ත කිරීම සහ සංකේතවාදයේ සරල බව සහ තීක්ෂ්ණ බුද්ධිය කෙරෙහි ඇති සෙනෙහස මෙම සැලසුම පිටුපස ඇති ආනුභාවයයි. මෙම සැලසුම ශෛලීන් අතර සුසංයෝගී විලයනයේ ප්‍රකාශනයක් වන අතර පියවි ඇස නිරීක්‍ෂණය සම්බන්ධයෙන් එකිනෙකට වෙනස් පරස්පර විරෝධී ශෛලියක් මිශ්‍ර කිරීමේ හැකියාවක් ඇති බවට පණිවුඩය ඉදිරිපත් කරන අතර ඒවා පිටුපස ඇති දර්ශනය ගැඹුරට හාරා බැලීමේදී සමානකම් ඇති අතර එමඟින් සමකාලීන කලා කෘතියක් ඇති වේ. පැහැදිලිව තේරුම්ගත නොහැකි තරම් ආයාචනා කරයි.

ඊයම් පැරසෝල් සහ විශාල උද්‍යාන පන්දම

NI

ඊයම් පැරසෝල් සහ විශාල උද්‍යාන පන්දම අළුත්ම එන් අයි පැරසෝල් දීප්තිමත් වස්තුවකට වඩා වැඩි ආලෝකයක් නැවත අර්ථ දක්වයි. නවෝත්පාදක ලෙස පැරසෝල් සහ උද්‍යාන පන්දම ඒකාබද්ධ කරමින්, උදේ සිට රාත්‍රිය දක්වා තටාකයේ හෝ වෙනත් එළිමහන් ප්‍රදේශවල හිරු එළිය අසල එන්.අයි. හිමිකාර ඇඟිලි සංවේදක OTC (එක්-ස්පර්ශ අඳුරු) පරිශීලකයින්ට 3-නාලිකා ආලෝකකරණ පද්ධතියේ අපේක්ෂිත ආලෝකකරණ මට්ටම්වලට පහසුවෙන් හැඩගැසීමට ඉඩ දෙයි. එන්අයි අඩු වෝල්ටීයතාවයකින් යුත් 12V LED ධාවකයක් භාවිතා කරන අතර එය ඉතා අඩු තාපයක් ජනනය කරයි. එමඟින් පද්ධතියට බලශක්ති කාර්යක්ෂම බල සැපයුමක් ලබා දෙයි.

ආලෝකකරණ සවිකෘත

Yazz

ආලෝකකරණ සවිකෘත යස් යනු නැමිය හැකි අර්ධ දෘඩ වයර් වලින් සාදන ලද විනෝදජනක ආලෝකකරණ සවිකෘතකි. එය අමුණා ඇති කොස් සමඟ එන අතර ඒකක එකකට වඩා එකට ඒකාබද්ධ කිරීම පහසු කරයි. යස් සෞන්දර්යාත්මක, පරිශීලක හිතකාමී සහ ආර්ථිකමය වේ. කාර්මික අවමවාදය යනු කලාව පමණක් වන බැවින් එහි සෞන්දර්යාත්මක බලපෑම් ආලෝකය අහිමි නොවී අලංකාරයේ අවසාන ප්‍රකාශනය ලෙස එහි මූලික අත්‍යවශ්‍ය දෑ දක්වා ආලෝකය අවම කිරීමේ අදහසින් මෙම සංකල්පය පැමිණියේය.

පුටුව

Kagome

පුටුව ග්‍රැෆික් නිර්මාණයේ පසුබිම සහිත ෂින් අසානෝ විසින් නිර්මාණය කරන ලද සෙන් යනු 6D වානේ ගෘහ භාණ්ඩ එකතුවකි. සාම්ප්‍රදායික ජපන් ශිල්ප සහ රටා වැනි අද්විතීය ප්‍රභවයන්ගෙන් ආනුභාව ලත් “කාගෝම් පුටුව” ඇතුළු සෑම කෑල්ලක්ම විවිධාකාර යෙදුම්වල ස්වරූපය සහ ක්‍රියාකාරිත්වය ප්‍රකාශ කිරීමට අතිරික්තය අවම කරන රේඛා වලින් නිර්මාණය කර ඇත. කාගොම් පුටුව සෑදී ඇත්තේ එකිනෙකට ආධාරක වන සෘජු කෝණ ත්‍රිකෝණ 18 කින් වන අතර ඉහළින් බැලූ විට සාම්ප්‍රදායික ජපන් ශිල්පීය රටාව වන කාගොම් මොයූ සාදයි.

අභිරුචිකරණය කළ හැකි සියලු දෙනාගේ පරිගණකය

BENT

අභිරුචිකරණය කළ හැකි සියලු දෙනාගේ පරිගණකය මහා පරිමාණ අභිරුචිකරණ මූලධර්මය සමඟ නිර්මාණය කර ඇති අතර, මහා පරිමාණ නිෂ්පාදනයේ සීමාවන් තුළ පරිශීලක අවශ්‍යතා වඩා හොඳ ආකාරයකින් සපුරාලීම. මෙම ව්‍යාපෘතියේ ඇති ප්‍රධාන අභියෝගය වූයේ මහා පරිමාණ නිෂ්පාදනයේ සීමාවන් තුළ පරිශීලක කණ්ඩායම් හතරක විවිධ අවශ්‍යතා සපුරාලන සැලසුමක් ගෙන ඒමයි. .screen height adjustment3.keyboard-calculator සංයෝජනය.

දේපල වෙළඳාම් ඒජන්සිය

The Float

දේපල වෙළඳාම් ඒජන්සිය මෙම ව්‍යාපෘතියේ ගෘහ නිර්මාණ ශිල්පය, අභ්‍යන්තරය සහ භූ දර්ශනය අපි සැලසුම් කරමු. නඩුව “රීල්ස්ටේට් ඒජන්සිය” වන අතර, රීල්ස්ටේට් හි නම [ස්කයි විලා], එබැවින් සංකල්පය ආරම්භක ලක්ෂ්‍යය ලෙස සංකල්පනය කරන්න. මෙම ව්‍යාපෘතිය ෂියාමන් නගරයේ පිහිටා ඇත, පාදම අවට තත්වයන් අහිතකර ය, පැරණි මහල් නිවාස හා ඉදිකිරීම් ස්ථාන තිබේ, ප්‍රතිවිරුද්ධ පාසලක්, භූ දර්ශනයක් වට වී නැත. අවසානයේදී, [පාවෙන] සංකල්පය සමඟ, විකුණුම් මධ්‍යස්ථානය 2F උසකට ඇදගෙන, තමන්ගේම භූ දර්ශනයක්, තොග මට්ටමේ තටාකයක් සාදන්න, එබැවින් විකුණුම් මධ්‍යස්ථානය ජලයේ පාවීමට කැමතියි, සහ අමුත්තන් විශාල අක්කර ගණනක් හරහා ගමන් කරයි පොකුණ, සහ විකුණුම් කාර්යාලයේ බිම් මහල හරහා, පිටුපස පඩි පෙළට ගොස් විකුණුම් ශාලාව දක්වා යන්න. මෙහි ඉදිකිරීම් වානේ ව්‍යුහය, ගොඩනැගිලි සැලසුම් කිරීම සහ අභ්‍යන්තර සැලසුම තාක්‍ෂණයෙහි ඒකාබද්ධතාවය හා එකමුතුකම අපේක්ෂා කරයි.