නිර්මාණ සඟරාව
නිර්මාණ සඟරාව
ආලෝකකරණය

Thorn

ආලෝකකරණය අහම්බෙන් ඒවායේ ව්‍යුහයට හා ප්‍රකාශනයට බාධා නොකර සොබාදහමේ කාබනික ආකෘතීන් වර්ධනය කිරීමට හා වෙනස් කිරීමට හැකි බවත්, ස්වාභාවික ස්වරූපයන් කෙරෙහි මිනිසාට සහජයෙන්ම ඇල්මක් ඇති බවත් විශ්වාස කළ යෙල්මාස් ඩෝගන්, කටු නිර්මාණය කිරීමේදී තමාට අවශ්‍ය වන්නේ ආකෘතීන් සමඟ වර්ධනය පිළිබිඹු කිරීමට බවයි. ආලෝකකරණයේ කිසිදු මානයකින් තොරව සොබාදහම අනුකරණය කරන්න. කටු, ස්වාභාවික කටු ශාඛාවක් සඳහා ආශ්වාදයක් ලබා දෙන මූලාශ්‍රයකි; අහඹු ව්‍යුහයක් තුළ වර්ධනය වන අතර ස්වාභාවික ස්වරූපයක් ගනී, විවිධ අවශ්‍යතා සපුරාලන අතර හොඳ ආලෝකකරණ සැලසුමක් ලෙස ප්‍රමාණයේ සීමාවක් නොමැත.

යාච් Prayer ා ශාලාව

Water Mosque

යාච් Prayer ා ශාලාව වෙබ් අඩවියේ සංවේදී ක්‍රියාවට නැංවීමත් සමඟ, ගොඩනැගිල්ල අසීමිත ලෙස පුළුල් වන යාච් yer ා ශාලාවක් ලෙස ඔසවා තබන ලද වේදිකාවක් හරහා මුහුදේ අඛණ්ඩ පැවැත්මක් බවට පත්වේ. පල්ලිය අවට පරිසරයට සම්බන්ධ කිරීමේ උත්සාහයක් ලෙස තරල සංයුතිය මුහුදේ චලනය ගැන සඳහන් කරයි. මෙම ගොඩනැගිල්ල එහි ක්‍රියාකාරිත්වයේ ස්වභාවය පිළිබිඹු කරන අතර මැද පෙරදිග ගෘහ නිර්මාණ ශිල්පයේ දර්ශනය සමකාලීනව භෞතිකව විදහා දක්වයි. එහි ප්‍රති ing ලයක් ලෙස බාහිර පෙනුම අහසෙහි සුවිශේෂී එකතු කිරීමක් මෙන්ම නවීන මෝස්තර භාෂාවක අවබෝධ කරගත් යතුරු ලියනය නැවත සොයා ගැනීමක් ද නිර්මාණය කරයි.

මේසය

Patchwork

මේසය විවිධ කාර්මික ද්‍රව්‍ය මේස තැටියක එකට භාවිතා කළ හැකිය යන අදහස ඇතිව ආරම්භ කළ යෙල්මාස් ඩෝගන් පැවසුවේ ඕනෑම වේලාවක විවිධ ප්‍රවණතාවන්ට අනුවර්තනය වීමට ඔබට වෙනස්කම් කළ හැකි පරිදි ඔබේ මේසය තුළ නම්‍යශීලී බවක් ඔහු විසින් නිර්මාණය කර ඇති බවයි. පැච් වර්ක් යනු සම්පූර්ණයෙන්ම බිඳ දැමිය හැකි සැලසුමක් සහිතව, භෝජන සහ රැස්වීම් වගු ලෙස විවිධ අවකාශයන්ට පහසුවෙන් අනුගත විය හැකි ගතික නිර්මාණයකි.

ජල පවිත්‍ර කිරීමේ පහසුකම

Waterfall Towers

ජල පවිත්‍ර කිරීමේ පහසුකම ඒකාබද්ධ ස්වාභාවික පරිසරයක කොටසක් බවට පත්වන කෘතිම අඩවියක් ප්‍රතිසංස්කරණය කරන බැවින් ගොඩනැගිල්ල ස්ථානය ඉක්මවා යයි. නගරය සහ සොබාදහම අතර සීමාව නිර්වචනය කර තීව්‍ර කරනු ලබන්නේ වේල්ල තිබීමෙනි. සෑම ස්වරූපයක්ම ස්වභාවධර්මයේ සහජීවනය ඇණවුම් කිරීමේ ක්‍රම පිළිබිඹු කරමින් තවත් එකක් සම්බන්ධ කරයි. වඩාත් නිශ්චිත සංකල්පය තුළ, භූ දර්ශනය හා ගෘහ නිර්මාණ ශිල්පයේ විලයනය සිදුවන්නේ ජල ප්‍රවාහය ක්‍රියාකාරී හා පසුව ආයතනික අංගයක් ලෙස භාවිතා කිරීමෙනි.

කෝපි මේසය

Ripple

කෝපි මේසය භාවිතා කළ මැද වගු සාමාන්‍යයෙන් අවකාශයන් මැද සිදු වන අතර ප්‍රවේශ ගැටළු සමඟ අපහසුතාවයට පත් වේ. මෙම හේතුව නිසා මෙම පරතරය විවෘත කිරීම සඳහා සේවා වගු භාවිතා වේ. මෙම ගැටළුව විසඳීම සඳහා, යල්මාස් ඩෝගන් විසින් රයිපල් සැලසුම් කිරීමේදී කාර්යයන් දෙකක් ඒකාබද්ධ කර ගතික නිෂ්පාදන සැලසුමක් නිර්මාණය කර ඇති අතර එය මධ්‍යම ස්ථාවරය සහ සේවා වගුව යන දෙකම විය හැකි අතර එය අසමමිතික හස්තයකින් ගමන් කර දුරින් ගමන් කරයි. මෙම ගතික චලිතය රිපල්ගේ තරල සැලසුම් රේඛා සමඟ සොබාදහමෙන් පිළිබිඹු වන බින්දුවක විචල්‍යතාවය හා එම බිංදුව මගින් ඇතිවන තරංග සමඟ සමපාත විය.

යාත්‍රාව

Portofino Fly 35

යාත්‍රාව ශාලාවේ පිහිටා ඇති විශාල ජනේල වලින් ස්වාභාවික ආලෝකයෙන් පිරී ඇති පෝටෝෆිනෝ ෆ්ලයි 35 ද කැබින්වල ඇත. එහි මානයන් මෙම ප්‍රමාණයෙන් බෝට්ටුවකට පෙර නොවූ විරූ ඉඩක් ලබා දෙයි. අභ්‍යන්තරය පුරා, වර්ණ මාලාව උණුසුම් හා ස්වාභාවික වන අතර, වර්ණ හා ද්‍රව්‍යවල සමතුලිත සංයුතිය තෝරා ගැනීමෙන්, නවීන හා සුවපහසු ප්‍රදේශවල පරිසරය නිර්මාණය කරමින්, අභ්‍යන්තර මෝස්තරයේ ජාත්‍යන්තර ප්‍රවණතා අනුගමනය කරයි.